2014. augusztus 18., hétfő

Chapter 0.4

Hi guys^^ Megjött az új rész, amint látjátok! Megint megszeretném köszönni a 25(!!!) feliratkozót (pedig még csak - eddig - 3 rész volt publikálva) és a több mint 3500 oldalmegjelenítést! Ez elképesztő*o* nagyon örülök neki és persze nektek<3
Remélem tetszik ez a rész is és ne felejtsetek el véleményezni!
                                                                   xx Keyla C.

Btw Nézzétek meg a Trailert ------>


Beléptünk a nagy áruházba és megrohamoztuk - illetve csak én, a fiúk mögöttem vánszorogtak - a boltokat. Többen voltak, mint szoktak, de ezt betudtam annak, hogy vége a sulinak és a diákok idejöttek ebédelni, a szülők akik dolgoznak beülnek egy kávéra az ebédszünetükben és hasonlóknak. Az első üzlet amibe bementünk az a Takko volt. Én egyből a női részleghez sétáltam, míg a fiúk az ellenkező irányba. Igazából céltalanul bolyogtam a ruhák között, jelenleg mindenem megvolt ami szükséges. Még is pár perc múlva félig tele lett a kosaram. Gondoltam most már fel kéne próbálni őket, mert a végén még vagyonokat fogok költeni. Elindultam a próbafülkék felé, közben a fiúkat néztem, megakartam tudni, ők hol tartanak. Felmutattam a középkorú hölgynek a ruhákat, megkaptam a számomat és elkezdtem keresni egy üres öltözőt. Ekkor megpillantottam a srácokat, akik épp a fülkék végében lévő fotelban ültek és nagyban nyomkodták a telefonjukat. Odasiettem hozzájuk, majd felvontam fél szemöldökömet és kérdőn tekintettem rájuk. Majd eszembe jutott, hogy ezt biztos nem látják. Én hülye!
- Hát ti meg mit csináltok itt? - vontam őket kérdőre, egyből felkapták fejüket és elkezdtek hebegni össze-vissza.
- Elfáradtunk a nagy vásárlásban és gondoltuk pihenünk egy kicsit! - válaszolta Michael kicsit sem hihetően, majd az üres kosarukra néztem. 
- Persze! - forgattam meg szemeimet. - Egyezzünk meg abban, hogy segítetek kiválasztani egy ruhát és utána mehetünk! - egyből felcsillant a szemük. - Ne örüljetek nagyon, úgy értettem ebből a boltból! - felsóhajtottak, majd bólintottak, hogy menjek be. 
Felkaptam kosaramat, a fülkében letettem és behúztam a függönyt. Először egy halvány rózsaszín felsőt próbáltam fel és megállapítottam, hogy nem is olyan rossz. Kimentek, de a fiúk egyöntetűleg eldöntötték, hogy szörnyű. A következő a fehér ceruza szoknya volt, amiben megint találtak valami kivetni valót. Túl hosszú, ami nem áll jól. Komolyan, nekik semmi sem jó. Végül az utolsó reményem egy egyberuha volt. Alul kék fodros volt, a derekánál egy fehér öv választotta el, a felső pedig ujjatlan volt a mellkasomon pedig csipkés. Ez kifejezetten tetszett és reméltem, hogy a többieknek is, mert tényleg jól néz ki. 
Ahogy kiléptem elállt a lélegzetük én csak mosolyogtam rájuk. Eltelt több perc és még mindig nem hagyták abba a vizslatást, nekem pedig - őszintén bevallom - kezdett kellemetlen lenni.
- Na, milyen? - pörögtem meg.
- Csinos! - mosolyogtak rám. - Míg átöltözöl, beállunk a sorba a fizetéshez, hogy ne kerüljünk a legvégére - mondta Luke, azzal felálltak és kisétáltak. 
A ruháimat visszacseréltem az eredetiekre, ami nem volt jó azokat pedig visszaraktam a helyükre. A kasszához mentem, oda ahol a fiúk álltak. 
Páran voltak csak előttünk, mikor sorra kerültem kifizettem és el is hagytuk az üzletet. A mozgólépcsőn felmentünk az 1. emeletre.
- Nyugodtan menjetek! - ajánlottam fel nekik, tudom, hogy nem kellemes egy fiúnak egyfolytában lányos boltokba járkálni. 
- Tényleg? - örültek meg.
- Persze! Olyan fél óra múlva találkozunk?!
- Oké! - intettek, majd elindultak egy másik irányba, mint amerre én mentem.

Az utam a következő boltba vezetett, ahol éppenséggel cipőket árultak. Csak nézelődtem a sorok között, innen tényleg nem akartam venni semmit, még is olyan jó itt sétálgatni. Benéztem még pár boltba, de volt olyan is, hogy csak kintről, a kirakatokat figyeltem. Mielőtt megint találkoztam volna Michaelékkel, bementem az ékszereshez. 
- Jó napot! Miben segíthetek? - jött oda egyből egy idősebb néni. 
- Önnek is! - mosolyogtam rá kedvesen. - Még nem tudom, vagy is valami olyan nyaklánc esetleg karkötőt szeretnék, amiből öt van és egymáshoz tartoznak. - próbáltam felvázolni az elképzelésemet.- Szerintem tudom, hogy mire gondolsz. Maradj itt Kedves, mindjárt megkeresem! - megfordult és eltűnt valahol hátul. Amíg vártam rá, körülnéztem kicsit. Megtetszett pár karkötő, de úgy gondoltam majd otthon megcsinálom saját kezűleg. Amúgy is szoktam készíteni, leginkább akkor ha sok időm van vagy unatkozok. Elmélkedésemből az öreg néni zökkentett ki, aki időközben - ezek szerint - visszaért. 
- Sajnos, csak ez az egy van már! - mutatta fel az ékszereket. Elkértem tőle, hogy jobban szemügyre vegyem. Igen, pontosan ilyet szerettem volna. 5 darab arany pizza, amit ha összeteszel egy kerek egészet kapsz. Egyből beleszerettem, szerintem aranyosan nézett ki.
- Ön szerint ezt fiú is felvenné? - kérdeztem tőle.
- Ha engem kérdez, igen! Ez egy uniszex darab és láttam már fiún is. De ha nem tetszene, vagy nem venné fel nyakláncként, átlehet alakítani akár karkötő, kulcstartó és egyéb kiegészítőnek!
- Értem, akkor meg venném! - 
néztem rá. - Most jut az eszembe, hogy hozzá való kis dobozka nincs esetleg? Mindegyiknek egy?
- Ezek szerint ajándék lesz? Persze, van! - a pult alól elővett 5 darab dobozkát, mindegyik tetején masni volt ragasztva.
- Elég csak négy, az egyik az enyém lesz!
- Rendben! - belerakta őket külön-külön, majd egy kis reklám szatyorba tette és átadta. Kifizettem majd távoztam is. "Most már ideje megkeresni a fiúkat!" gondoltam magamban. Az első tippem, hogy hol lehetnek
, az egy gyorsbüfé szerű kajálda.A mozgólépcsőn megint mentem egyet. Ezen az emeleten kifejezetten, csak éttermek, kávézók, cukrászdák, gyorsbüfék találhatóak. Rengetegen voltak, mindenki ette a zsírosabbnál zsírosabb ételeket. Miközben sétáltam ide-oda kapkodtam a fejemet, hogy megtaláljam a fiúk közül valamelyiket. Egyszer csak megpillantottam Calumot, amint felém integet. Nagy léptekkel elindultam feléjük, így gyorsan oda is értem. 
- Hali! - intettem. - Egész végig itt ültetek vagy vásároltatok is? - tettem fel a kérdést (jogosan). Teljesen kinézem belőlük, hogy csak itt ücsörögtek és tömték a hasukat.- Nyugi, vásároltunk is pár felsőt! - mutatta fel a szatyrokat Calum. - Luke például még  mindig ott van.
- És Ashton?
- Ashtoon... - gondolkozott. - Passz, nem tudom! De mindjárt dobok neki egy üzit. - elő is vette telefonját és elkezdett pötyögni rajta. Addig én Michaelel foglalkoztam. Helyesbítek, az előtte lévő hamburger jobban érdekelt. Nem bírtam tovább és elvettem tőle, majd beleharaptam. Jó oké, nem épp nőies, de éhes lettem a látványától. 


- Naa, most ezt miért kellett? - kérdezte mint egy öt éves és karba tett kézzel durcás arcot vágott. Igen, ő az én 17 - nem soká 18 - éves érett bátyám, de én akkor is imádom. Csak adtam neki egy puszit vigasztalásképp és visszatettem elé az ételt.
- Ashton a fehérnemű boltban van?! - hallottam Calum hangját, inkább saját magától kérdezte, mint tőlünk. - Ő meg mit csinál ott? - kíváncsiskodott Michael, én sem értettem mit keres egy fiú a fehérnemű boltba.
- Kitudja! - rántotta meg válaszképp Cal.- Na erre kíváncsi vagyok, még sose láttam ott egy srácot sem! - pattantam fel a székről, amin eddig ültem. - Ti nem jöttök?
- Á nem, itt megvárunk, hátha addig Luke is idekeveredik!
- Egyszer tuti elfogtok hízni! - nevettem rajtuk, biztos vagyok benne, hogy csak a kaja miatt maradtak.
Elindultam a mozgólépcső felé, de előtte megálltam és megnéztem a térképet, amin rajta van, hogy mi hol található. Nem mostanában voltam itt, elfelejtettem, hogy hol pár üzlet. Megkerestem, majd a lépcsővel az elsőre mentem, hisz ott van. A legvégére sétáltam és ott megpillantottam a Tezenis feliratot, majd beléptem a fotocellás ajtón. Körülnéztem és egyből megláttam Ashton göndör-hullámos barna fürtjeit. Ő még nem ismert fel, ezért közeledni kezdtem felé. Majd megpillantottam, hogy épp egy - olyan vele egykorú - lánnyal beszélget vagy éppenséggel flörtöl?

4 megjegyzés:

  1. Hali! :) Hát ez fantasztikus lett!Nagyon jól leírtad azt ahogy a fiúk állnak a vásárláshoz :D Kiváncsi vagyok ki az a lány Ashtonnal ;) Alig várom a következő részt :*
    Anita xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) Inkább csak próbáltam leírni:D Lehet spoilerezni fogok, de elárulom, hogy semmi szerepet nem fog kapni az a lány!

      Törlés
  2. Szia. Nagyon jó rézz. NAGYON tetszik a pasi kínzós része!!! Mikor lesz folytatás????
    ♡K♡

    VálaszTörlés
  3. Imádom. Ez a fehérneműs rész tetszik eddig legjobban. :'D behalok rajtuk. Mikor lesz a folytatás??

    VálaszTörlés