2014. április 17., csütörtök

Chapter 0.0




   Az életem hatalmas fordulatot vett amikor a szüleim meghaltak. Épp a házassági évfordulójukról jöttek haza, amikor egy állat ugrott az autójuk elé. Az apám elrántotta a kormányt, így pont egy lámpaoszlopnak ütköztek. Az autó felgyulladt és a szüleim azonnal életüket vesztették. Ekkor voltam még csak 10 éves. Anyának a tesójával Phillel meg a családjával vártuk őket haza, de mind hiába. Később a rendőrök hívták Philt a balesettel kapcsolatban. Én az egészből alig tudtam felfogni valamit, csak annyit hogy a szüleim nem fognak többé visszajönni. Az első gondolatuk az volt, hogy vajon velem mi lesz, hisz így most árva lettem. 
    Nem volt testvérem és így már csak a nagyim élt, de ő Amerikában volt, míg én itt, Ausztráliában. Phil családja örömmel közölte velem, hogy örökbe fogadnak és ezentúl velük fogok élni. Szerettem Philt,  a feleségét Nora-t és a fiukat Michael-t, akivel nagyon jóba vagyunk azóta is, attól függetlenül, hogy van köztünk kor különbség, nem nagy úgy kb. 1-2 évvel lehet idősebb nálam. 
    Mire ezeknek a tárgyalásoknak és a költözésnek vége lett, eltelt 4-5 év is. Mind a ketten elvégeztük az Általánost és én beiratkoztam egy Művészeti Gimnáziumba, míg ő a Bravestore Gimibe. Michael egyből betudott illeszkedni, nem esett nehezére barátokat szereznie, és már az első nap 3 fiúval össze is haverkodott. Velem ez nem így történt, senki sem volt szimpatikus számomra, akivel szívesen beszélgettem volna. Igazándiból mindenki cikizett, mert hogy olyan a hajam színe amilyen, és ezt ők nem fogadták el, ezért folyamatosan piszkáltak. Nem bántam, hogy nem voltak barátaim, hisz olyat amilyenek ők -beképzeltek, nagyra tartják magukat, mert apucinak sok pénze van, és úgy gondolják hogy ők tökéletesek- na olyat nem akartam. Már egy éve jártam oda, de nem bírtam tovább, így kiiratkoztam. Eleinte a nevelő szüleim nem akartak bele menni, de az fontosabb volt számukra, hogy én boldog legyek. Michael ahogy megtudta, egyből felajánlotta, hogy miért nem megyek át hozzájuk, oda ahova ő jár, mivel ismeri az Igazgatót -közelebbről- ezért eltudná intézni, hogy gond nélkül beiratkozzak. Kaptam az alkalmon és beleegyeztem. A következő évet már ott fogom kezdeni.

4 megjegyzés:

  1. szia! kész a kritikád :) http://shotmedownblogdesign.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia! Kész a kritikád!:) http://hulladozobetuk.blogspot.hu/2014/04/kritika-2.html

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!<3
    Folytatást! :**

    VálaszTörlés